Φωτιά σε εργοστάσιο με ελιές « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Φωτιά σε εργοστάσιο με ελιές

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:35 μ.μ.  |  Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Ισχυρή δύναμη των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών στο σημείο. Συναγερμός σήμανε στον θάλαμο επιχειρήσεων των Πυροσβεστικών...
Υπηρεσιών Μαγνησίας το απόγευμα της Τρίτης, όταν σε χώρο 300 περίπου τ.μ., με πλαστικά βαρέλια ελιών, ξέσπασε, από άγνωστους ακόμα λόγους πυρκαγιά.

Προς το σημείο κινήθηκε άμεσα μεγάλη δύναμη των Π.Υ., με 12 οχήματα και 40 περίπου άνδρες να ρίχνονται στην μάχη με τις φλόγες, καταφέροντας σύμφωνα με τις πληροφορίες να σώσουν τον κύριο χώρο του εργοστασίου.
Tromaktiko 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...