Στο Αγρίνιο βρέθηκε το φορτηγό που κλάπηκε από τους Κεραμάτες Άρτας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Στο Αγρίνιο βρέθηκε το φορτηγό που κλάπηκε από τους Κεραμάτες Άρτας

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:22 μ.μ.  |  Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Στο Αγρίνιο βρέθηκε το φορτηγό που κλάπηκε από τους Κεραμάτες Άρτας

Εξιχνιάστηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας, περίπτωση κλοπής Ι.Χ. Φορτηγού αυτοκινήτου, που έγινε βραδινές ώρες της 11-12/07/2014 στις Κεραμάτες Άρτας και σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία σε βάρος 22χρονου Έλληνα.
Συγκεκριμένα, μετά από ενδελεχή έρευνα και αξιοποίηση στοιχείων, εξακριβώθηκε ότι ο 22χρονος βραδινές ώρες της 11-12/07/2014 αφαίρεσε από τις Κεραμάτες Άρτας Ι.Χ. Φορτηγό αυτοκίνητο.
Το κλεμμένο όχημα βρέθηκε χθες το μεσημέρι στα Καλύβια Αγρινίου από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας με την συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου και αποδόθηκε στην ιδιοκτήτρια.
Η σχηματισθείσα δικογραφία σε βάρος του 22χρονου θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας. 

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...