Συζήτηση με θέμα τα προβλήματα λειτουργίας του Νοσοκομείου Μεσολογγίου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Συζήτηση με θέμα τα προβλήματα λειτουργίας του Νοσοκομείου Μεσολογγίου

Nosokomeio mesologgioy

Σας καλούμε στη συζήτηση που διοργανώνει ο Σύλλογος μας μαζί με την Ιατρική κοινότητα του Νοσοκομείου μας με θέμα: «Προβλήματα λειτουργίας του Νοσοκομείου -Λύσεις»
Η συζήτηση θα διεξαχθεί στο Τρικούπειο Μέγαρο την Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014 και ώρα 7 μ.μ.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ | Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΟΥΜΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΕΥΔΟΞΙΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook