«Φέτος οι Βραζιλιάνοι θα κάνουν διακοπές στα Επτάνησα» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

«Φέτος οι Βραζιλιάνοι θα κάνουν διακοπές στα Επτάνησα»

Κατηγορία ΜΟΥΝΤΙΑΛ στις   11:24 π.μ.  |  Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

lif-brazilianoi
Αχ! Μωρό μου θέλω κι εγώ να μου κάνεις….
…….ότι έκανε η Γερμανία στη Βραζιλία…!!!
Ρε σεις χθες μεχρι να παω τουαλετα και να γυρισω εχασα 4 γκολ!!
Έχω δει τόσο ποδόσφαιρο αυτές τις μέρες, που περπατάω στο σπίτι και φτύνω…
Έλεος…. σταματήστε επιτέλους να κοροϊδεύετε τη Βραζιλία… Εφτά-νει πιά….
Βραζιλιανος κροισος…με 7 γραμματα…®Η®
Ρε μην γκρινιαζετε η Βραζιλια εφαγε επτα εμεις τουλαχιστον εχουμε βγει στις αγορες κι ο Μπενυ εμπνεει…… ΣΙΓΟΥΡΓΙΑ
Γερμανια – Βραζιλια : 0 – 7 ! Ποιος ακουει τη βουλτεψη αυριο ! Η αναπτυξη του Τσιπρα μπλα μπλα …
Η Γερμανία σκόραρε στο 11′, στο 23′, στο 24′, στο 26′ και στο 29′. Τζόκερ ο αριθμός 8!!!!
Είχα να δω 7αρα απο το juventus-olumpiakos!!!
Μπήκε ο μπαμπάς μου την ώρα που έβλεπα τον αγώνα Βραζιλία-Γερμανία και λέει «Κλείσε ρε το playstation και βάλε να δούμε το ματς.»

Φέτος οι Βραζιλιάνοι θα κάνουν διακοπές στα Επτάνησα

thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...