Η πετυχημένη σειρά, Κάτω Παρτάλι, του MEGA συνεχίζεται και την επόμενη τηλεοπτική χρονιά! «Ποιοι θα φύγουν από το 'Κάτω Παρτάλι" και ποιοι θα μπουν στον δεύτερο κύκλο; Τρεις φεύγουν, τρεις έρχονται! Αυτό θα σας προδώσουμε για την ώρα...», αποκάλυψε η Ντέπυ Γκολεμά στην εφημερίδα "RealLife". Και σε άλλη καθημερινή εφημερίδα διαβάζουμε ότι θα ξεκινήσουν σύντομα γυρίσματα στη Σέριφο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!