Η βάση του παλιού Τελωνείου κρύβει κινδύνους ατυχημάτων
Παραφωνία μέσα στο εκπληκτικό περιβάλλον του Κρυονερίου, αποτελεί η βάση του παλιού Τελωνείου που βρίσκεται στην προβλήτα και είναι ό,τι έχει απομείνει από το παλιό κτίσμα.
Τα απομεινάρια αυτά, όμως, είναι άκρως επικίνδυνα για τους λουόμενους και όσους κινούνται πάνω στην προβλήτα. Ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τα μικρά παιδιά, τα οποία παίζουν και τρέχουν, πατώντας και πάνω στην ετοιμόρροπη βάση του κτιρίου, χωρίς να έχουν συναίσθηση της σοβαρότητας του κινδύνου. Οι κάτοικοι και οι καταστηματάρχες έχουν καλέσει κατ’ επανάληψη τους αρμοδίους να γκρεμίσουν την τσιμεντένια αυτή βάση, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία ενέργεια. Οι κολώνες που τη στηρίζουν, βρίσκονται μέσα στη θάλασσα και κάθε χρόνο η διάβρωση που υπόκεινται μεγαλώνει...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 03/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...