Μιλώντας στο "Λάμψη" και το Μάκη Πουνέντη πρόσφατα, η παρουσιάστρια παραδέχτηκε ότι το σώμα της έχει ακόμα ατέλειες και γι' αυτό επισκέπτεται συχνά τον γιατρό των "επωνύμων" κ. Στέλιο Αγγελίδη! Η φωτογραφία του κορμιού της με μπικίνι αποδεικνύει ότι η γλυκιά Μαρία θέλει ακόμη "δουλίτσα"...
markos.tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!