Το «Πέτρινο» καταρρέει… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Το «Πέτρινο» καταρρέει…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:20 μ.μ.  |  Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Αφόρητη είναι η κατάσταση στο "πέτρινο" δημαρχείο. Η φθορά του χρόνου δείχνει για τα καλά τα δόντια της

Οι υπάλληλοι υποφέρουν κυρίως κατά τις βροχερές ημέρες

Χωρίς αποτέλεσμα οι προσπάθειες για αξιοποίηση προς την τουριστική κατεύθυνση


Σε πολύ κακή κατάσταση βρίσκεται το «πέτρινο δημαρχείο» του Μεσολογγίου, το οποίο έχει αγγίξει για τα καλά η φθορά του χρόνου.
Το παλιό κτίριο παρουσιάζει πολλές ζημιές που εντοπίζονται κυρίως στη στέγη, αλλά και στους εσωτερικούς χώρους. Η βροχή της περασμένης εβδομάδας ανέδειξε πολλά από αυτά τα προβλήματα, καθώς σε πολλά σημεία φαίνεται ότι μπαίνει νερό, τόσο που οι υπάλληλοι λένε χαριτολογώντας ότι χρειάζεται να δουλεύουν κρατώντας ομπρέλα. Και αυτό δεν αποτελεί υπερβολή, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι σε αρκετά σημεία όντως στάζει νερό στο εσωτερικό...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...