Τα κόλυβα τους έστειλαν στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Τα κόλυβα τους έστειλαν στο νοσοκομείο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:49 μ.μ.  |  Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Κύμη-Τα κόλυβα τους έστειλαν στο νοσοκομείο
Δεκάδες κάτοικοι της Κύμης οδηγήθηκαν νοσοκομείο με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, αφού προηγουμένως είχαν καταναλώσει κόλυβα σε μνημόσυνο.

Περισσότερα από 50 άτομα  από την περιοχή της Κύμης πήγαν στο νοσοκομείο με έντονους πόνους.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, όλοι είναι καλά στην υγεία τους και κανείς δεν διατρέχει άμεσο κίνδυνο.

Πηγή: evianews.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...