Σε εξέλιξη βρίσκονται αυτές τις μέρες εργασίες ασφαλτόστρωσης στο τμήμα της εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων και συγκεκριμένα στο κόμβο του Γαλατά, γεγονός που προκαλεί ταλαιπωρία στους οδηγούς εν μέσω των καλοκαιρινών διακοπών.
Πρόκειται για την γνωστή εργολαβία για εργασίες άρσης της επικινδυνότητας της εθνικής οδού ύψους 3 εκατομ. ευρώ ο διαγωνισμός της οποίας είχε «κολλήσει» και τελικά απεμπλάκη πρόσφατα. Το έργο περιλαμβάνει εργασίες και στα δυο ρεύματα της εθνικής οδού σε σημεία που χαρακτηρίζονται επικίνδυνα και ένα από αυτά είναι και ο κόμβος Γαλατά, ενώ προβλέπονται παρεμβάσεις και στο Αγρίνιο, το Μενίδι, το Ανοιξιάτικο κ.α.
Παράλληλα σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί και ο καθαρισμός των χόρτων στα πρανή του δρόμου Αμφιλοχία – Βόνιτσα, η κατάσταση του οποίου είχε προκαλέσει αντιδράσεις από διερχόμενους οδηγούς.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!