Η “απόβαση των Αμερικανών” στην Αμφιλοχία « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Η “απόβαση των Αμερικανών” στην Αμφιλοχία

Η “απόβαση των Αμερικανών” στην Αμφιλοχία
Έξι πούλμαν Αμερικανών εκδρομέων επιστρέφοντας σήμερα το πρωί στην Αθήνα ύστερα από πολυήμερη εκδρομή στο Ιόνιο, προτίμησαν την Αμφιλοχία ως σταθμό για μια ανάπαυλα από το ταξίδι τους. Περίπου 300 άτομα Αμερικανών κατέκλεισαν τα μαγαζιά της παραλίας, πράγμα που φανερώνει ότι η πόλη μας αποτελεί ένα πέρασμα, που στο μέλλον ελπίζουμε να γίνει προορισμός για τους ξένους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας. Επομένως, στο χέρι όλων είναι όχι μόνο η διατήρηση, αλλά και η διεύρυνση του τουρισμού της περιοχής μας.




http://e-maistros.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook