Εισαγγελέας έδωσε εντολή για κατάσχεση γάιδαριου γιατί το κακομεταχειριζονταν ο ιδιοκτήτης « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Εισαγγελέας έδωσε εντολή για κατάσχεση γάιδαριου γιατί το κακομεταχειριζονταν ο ιδιοκτήτης

Ο ίδιοκτητης   του δεν μπορούσε να το πιστέψει

Με εντολή εισαγγελέα «κατασχέθηκε» γαϊδούρι σήμερα στη Ρόδο λόγω κακομεταχείρισης. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η αφαίρεση της επιμέλειας έγινε το μεσημέρι με εντολή του αρμόδιου εισαγγελέα και μετά...

την παρέμβαση του φιλοζωικού σωματείου «Τυχερές πατούσες».

Όπως έγινε γνωστό, υπήρξαν καταγγελίες σε βάρος του ιδιοκτήτη του γαϊδουριού ότι δεν φρόντιζε το ζώο (δεν του έδινε τροφή και νερό και ήταν μέσα στον ήλιο), με αποτέλεσμα να είναι σε άθλια κατάσταση.

Πάντως από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης που δεν μπορούσε να πιστέψει ότι του έπαιρναν τον γάιδαρο, με δηλώσεις του, τόνισε πως οι σχετικές καταγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια.


ΠΗΓΗ: iefimerida.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook