Έκρηξη σε υποσταθμό της Δεη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Έκρηξη σε υποσταθμό της Δεη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:38 π.μ.  |  Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Αρκετοί οικισμοί παραμένουν χωρίς ρεύμα, κοντά στον υποσταθμό της ΔΕΗ στην Ελεούσα Ιωαννίνων, εξαιτίας της έκρηξης που προκλήθηκε στις εγκαταστάσεις του υποσταθμού, πιθανότατα από βραχυκύκλωμα, όπως αναφέρει το epirusgate.blogspot.gr.

Στο σημείο έχουν σπεύσει  οχήματα της Πυροσβεστικής με τα πληρώματα τους προκειμένου να σβήσουν την πυρκαγιά, ενώ τεχνικοί της ΔΕΗ προσπαθούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης.

Πηγή:  epirusgate.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...