Με κούριερ πήγαιναν τα ναρκωτικά από το Μεσολόγγι στη Σπάρτη « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Με κούριερ πήγαιναν τα ναρκωτικά από το Μεσολόγγι στη Σπάρτη

συλληψη


Με κούριερ έστελνε ναρκωτικά ένας νεαρός από το Μεσολόγγι, σε φίλο του στη Σπάρτη, όμως έπεσε στα χέρια της Ασφάλειας και συνελήφθη.
Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για έναν νεαρό, ο οποίος κατάγεται από τη Θεσσαλία και διέμενε στο Μεσολόγγι μαζί με τη φοιτήτρια φίλη του. Ο συγκεκριμένος έστειλε ένα δέμα με ναρκωτικά σε φίλο του στη Σπάρτη, όμως επειδή δεν ήταν η πρώτη φορά, η Ασφάλεια είχε μυριστεί τη δράση του και τον είχε υπό παρακολούθηση. Έτσι σε συνεργασία με αστυνομικούς της Σπάρτης, πρώτα εντοπίστηκε ο παραλήπτης και στη συνέχεια η Ασφάλεια Μεσολογγίου συνέλαβε και τον 21χρονο αποστολέα, στο το σπίτι του οποίου βρέθηκαν 10 γραμμάρια κάνναβης, 80 ευρώ, μια ζυγαριά ακριβείας, 4 κινητά τηλέφωνα και 3 τρίφτες που χρησιμοποιούνται για το τρίψιμο της ακατέργαστης κάνναβης. Ο νεαρός οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα.
πηγή : aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook