Το θέμα της καθαριότητας στο δήμο Μεσολογγίου έχει πολυσυζητηθεί τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς η δημοτική αρχή δεν κατάφερε να βελτιώσει την κατάσταση.
Είναι ένα ζήτημα που έρχεται από την προηγούμενη δημοτική θητεία, γιατί ούτε η προηγούμενη δημοτική αρχή κατάφερε πολλά πράγματα σε αυτό τον τομέα. Από τη μια τα προβλήματα στο ΧΥΤΑ και από την άλλη τα προβλήματα στον μηχανολογικό εξοπλισμό του δήμου, ολοένα και επιβαρύνουν την κατάσταση. Ωστόσο υπάρχει και ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά την προσπάθεια που κάνει ο δήμος για να διατηρήσει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο την καθαριότητα. Είναι ο παράγοντας άνθρωπος - δημότης, ο οποίος δεν συμμετέχει, ούτε καν με το αυτονόητο, σε όλη τη διαδικασία.
Το αυτονόητο λέει ότι τα σκουπίδια τοποθετούνται μέσα στους κάδους. Αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει στο Μεσολόγγι, ακόμα και όταν οι κάδοι είναι άδειοι. Και τις περισσότερες φορές παρατηρούνται βουνά σκουπιδιών δίπλα από τους άδειους κάδους...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 17/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...