Φωτοβολταϊκά στο νοσοκομείο Αγρίνιου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Φωτοβολταϊκά στο νοσοκομείο Αγρίνιου

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στη διοίκηση κ. Στέλιος Μερμήγκης σε σχετική του συνέντευξη στον antenna-star 105.8, αν και το νέο νοσοκομείο χρειαζόταν μερικά εκατομμύρια παραπάνω, απ’ ότι το παλιό, ο προϋπολογισμός μειώθηκε αντί να αυξηθεί. Και ένα μεγάλο ποσοστό των λειτουργικών του δαπανών, είναι για την ενέργεια.

Ο κ. Μερμήγκης, λοιπόν, έχει προτείνει και αγωνίζεται για κάτι που θα έπρεπε να είναι δεδομένο, για κάτι το αυτονόητο: Να τοποθετηθούν ηλιακά πάνελ, φωτοβολταϊκά δηλαδή, που θα εξασφαλίσουν ενεργειακή αυτάρκεια στο νοσοκομείο. Και κάποιες (πολλές) εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ θα περισσεύουν, για να χρησιμοποιηθούν σε άλλες ανάγκες…

Αυτό, θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί απ’ την κατασκευή. Και είναι πραγματικά απορίας άξιο το πώς σε ένα τέτοιο έργο δεν υπήρξε η σχετική πρόνοια…

Ποτέ δεν είναι αργά, όμως…
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook