Εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης του παλιού Ι.Ν. Αγίου Νικολάου, που βρίσκεται στον χώρο του κοιμητηρίου στα Καλύβια, έγιναν πριν από λίγες ημέρες.
Μετά από απόφαση της Εκκλησιαστικής Επιτροπής και σχετική άδεια της Ιεράς Μητρόπολης Αιτωλίας & Ακαρνανίας, εγκρίθηκε οικονομική δαπάνη για έργα συντήρησης εντός και εκτός του παλιού ναού, ο οποίος είναι κτισμένος από το 1676 και αποτελούσε για πολλά χρόνια των χώρο λατρείας και χριστιανικής πίστης των κατοίκων της περιοχής.
Η δαπάνη καλύφθηκε από χρήματα του ταμείου της Εκκλησιαστικής Επιτροπής του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Καλυβίων και με πολλές δωρεές συγχωριανών μας.
Επίσης, εξωτερικά του ναού, στο ανατολικό του σημείο, κατασκευάσθηκαν με τούβλα και κομμάτια κεραμιδιών, περίτεχνα σχέδια και ένας σταυρός, ενώ στην δυτική πλευρά, πάνω από την είσοδο του πρόναου, κατασκευάσθηκε μια όμορφη πέτρινη αψίδα, για το καμπαναριό!
Να αναφέρουμε ότι, στις αρχές Αυγούστου, οι εργασίες συντήρησης θα συνεχισθούν στο εσωτερικό του ναού, όπου αναμένεται να απομακρυνθούν προσεκτικά τα στρώματα ασβέστη από τα τοιχώματα και να συντηρηθούν παλαιότερες τοιχογραφίες, εάν βέβαια διασώζονται ακόμη και δεν έχουν διαβρωθεί από την υγρασία…
Θα θέλαμε να επισημάνουμε επίσης ότι, τα μπάζα από τις εργασίες θα πρέπει να απομακρυνθούν από τον εξωτερικό χώρο του κοιμητηρίου και ακόμη θα προτείναμε μέσα στο καλοκαίρι, ίσως και με την συνδρομή του τοπικού Τ.Ο.Ε.Β. να καθαρισθούν τα σκουπίδια, τα χόρτα και τα βάτα από το παρακείμενο χωμάτινο αρδευτικό κανάλι…
Πάντως η εικόνα του παλιού ναού αλλάζει σε μεγάλο βαθμό και πιστεύουμε ότι οι εργασίες που πραγματοποιούνται θα συμβάλλουν σημαντικά στην αισθητική και λειτουργική του αναβάθμιση!
http://kalyvia.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!