Καταγγελία φαντάρων του ΚΕΤΧ Πάτρας: Χωρίς εξόδους αλλά και χωρίς νερό στις τουαλέτες! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Καταγγελία φαντάρων του ΚΕΤΧ Πάτρας: Χωρίς εξόδους αλλά και χωρίς νερό στις τουαλέτες!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:15 μ.μ.  |  Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

φωτ. αρχείου
Επιστολή καταγγελίας για τις συνθήκες που επικρατούν στο στρατόπεδο ΚΕΤΧ της Πάτρας έφτασε στο thebest.gr από το Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων «Σπάρτακος». Στην επιστολή στρατιώτες που υπηρετούν στη μονάδα καταγγέλλουν ότι λόγω έλλειψης κληρωτών αναγκάζονται να κάνουν συνέχεια υπηρεσίες, με αποτέλεσμα να παίρνουν έξοδο κάθε 16 ημέρες.

Επίσης αναφέρουν ότι οι οδηγοί κάνουν και σκοπιές και 24ωρες υπηρεσίες οδηγού, αλλά και πως με απόφαση του διοικητή της μονάδας, έχει κοπεί το νερό στις τουαλέτες!

Η επιστολή του «Σπάρτακου» η οποία δημοσιεύεται και στην ιστοσελίδα της Επιτροπής Αλληλεγγύης diktiospartakos.blogspot.gr, έχει ως εξής:
«Καλησπέρα, είμαστε στρατιώτες στο ΚΕΤΧ Πάτρας και θα θέλαμε να σας επισημάνουμε κάποια πολύ σοβαρά ζητήματα που μας αποδυναμώνουν καθημερινά τόσο ψυχικά όσο και σωματικά.

Αρχικά το στρατόπεδό μας δεν διαθέτει την δύναμη που θα έπρεπε και κάνουμε διπλο-υπηρεσίες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι οδηγοί που κάνουν σκοπιά και έχουν 24ωρη υπηρεσία ως οδηγοί. Μια επικίνδυνη και εξίσου παράνομη μεθόδευση, περίπτωση που προβλέπεται συγκεκριμένη αντιμετώπιση από τις διαταγές του ΓΕΣ.

Σχεδόν ποτέ δεν έχουμε έξοδο αφού μέχρι σήμερα είμαστε 16 μέρες μέσα και δεν ξέρουμε πότε και αν θα βγούμε.

Ο διοικητής του στρατοπέδου αρνείται να μειώσει τις υπηρεσίες και επιπλέον μας έχει κλείσει το νερό στις τούρκικες τουαλέτες προφασιζόμενος ότι σπαταλούσαμε το νερό για την υγιεινή μας!

Αλήθεια, στο ΓΕΣ σκέφτεται κανείς να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση;»
thebest
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...