Κλείνει το νοσοκοµείο Μεσολογγίου « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Κλείνει το νοσοκοµείο Μεσολογγίου


Ξεπέρασαν τα όριά τους οι γιατροί του νοσοκομείου Μεσολογγίου, να περιμένουν την υλοποίηση των υποσχέσεων του διοικητή των διασυνδεόμενων νοσοκομείων, αλλά και του υπουργείου για την κάλυψη των σημαντικότερων, έστω, κενών.

Σε ανοικτή επιστολή που υπογράφουν όλοι οι διευθυντές των Κλινικών και των Τμημάτων και η οποία απευθύνεται προς τον Υπουργό Υγείας, τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας και τον Διοικητή της 6ης ΥΠΕ, με κοινοποίηση στους δυο διοικητές και το δήμαρχο Μεσολογγίου, αναφέρουν επιγραμματικά τα προβλήματα, τα οποία άλλωστε είναι γνωστά, αλλά που έχουν δημιουργήσει αδιέξοδο. Η επιστολή έχει ως εξής: «Κύριοι. Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι Διευθυντές και υπεύθυνοι λειτουργίας Τμημάτων της Ιατρικής Υπηρεσίας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την κατάσταση που επικρατεί στη στελέχωση της Ιατρικής υπηρεσίας και με αίσθημα ευθύνης, δηλώνουμε τα κάτωθι: Η Ν.Μ. Μεσολογγίου αντιμετώπιζε ανέκαθεν προβλήματα στη στελέχωση της Ιατρικής Υπηρεσίας, τα οποία έχουν γίνει γνωστά σε όλα τα επίπεδα της Ιεραρχίας.

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 03/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook