"Έσπασε" η εκεχειρία στη Γάζα « aitoloakarnanianet

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

"Έσπασε" η εκεχειρία στη Γάζα

Έσπασε η εκεχειρία στη Γάζα
Μετά από 12 ώρες εκεχειρίας μαχητές εκτόξευσαν πυραύλους από την Λωρίδα της Γάζας προς το νότιο τμήμα του Ισραήλ, και αφού προηγήθηκε η συμφωνία της ισραηλινής πλευράς για παράταση της εκεχειρίας για ακόμη τέσσερις ώρες. Την επίθεση με πυραύλους ανακοίνωσε αξιωματούχος του ισραηλινού στρατού.



Πηγή: AFP
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook