Ξεκίνησε η κατασκευή του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας στη Ναύπακτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Ξεκίνησε η κατασκευή του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας στη Ναύπακτο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:13 π.μ.  |  Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Ξεκίνησε η κατασκευή του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας στη Ναύπακτο στην περιοχή του Σκά.
Το πρωί της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε η τελετή αγιασμού του θεμέλιου λίθου, παρουσία του προέδρου του ΚΤΕΛ Γ. Καψιαμπέτη.  Ο προϋπολογισμός του Σταθμού είναι 400.000 ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί. Πρόκειται για ένα μικρό σταθμό, θα είναι όμως σύγχρονος και θα παρέχει κάθε εξυπηρέτηση στο επιβατικό κοινό.Με την κατασκευή του  νέου σταθμού αναμένεται να δοθεί ανάσα στο κυκλοφοριακό της πόλης αφού θα φύγουν οι εγκαταστάσεις του ΚΤΕΛ από το κέντρο.
DSC_8076.jpgDSC_8100.jpgDSC_8112.jpgDSC_8133.jpgDSC_8139.jpgDSC_8141.jpgDSC_8156.jpgDSC_8161.jpgDSC_8172.jpgDSC_8198.jpgDSC_8201.jpgDSC_8213.jpgDSC_8214.jpgDSC_8215.jpgDSC_8218.jpg
nafpaktianews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...