Αιτωλικό. Οι εθελοντές έκαναν θαύματα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αιτωλικό. Οι εθελοντές έκαναν θαύματα

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:15 μ.μ.  |  Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αιτωλικό. Οι εθελοντές έκαναν θαύματα
Α. Ταμπάκη: «Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον τόπο μας»
 Αλλάζει η όψη του Αιτωλικού μετά από τις παρεμβάσεις της εθελοντικής ομάδας, η οποία αποτελείται από περίπου 25 άτομα, που διαθέτουν τον ελεύθερο χρόνο τους σε εθελοντικές δράσεις.

Η βασικότερη δραστηριότητά τους έχει να κάνει με τον καθαρισμό και την περιποίηση διαφόρων σημείων, τα οποία μέχρι τώρα ήταν σε άθλια κατάσταση και είχαν μετατραπεί σε σκουπιδότοπους, παρόλο που, πολλά από αυτά, έχουν και ιστορική αναφορά. Ένα τέτοιο είναι ο Κήπος των Ηρώων, που για πολλά χρόνια ήταν απροσπέλαστος. Στο χώρο αυτό υπάρχει το μνημείο των πεσόντων της «Μάχης του Ντολμά» και κάθε φορά που γιορτάζεται αυτή η επέτειος, γίνεται στο μνημείο και η κατάθεση στεφάνων. Όμως στην κατάσταση που βρισκόταν ο χώρος, ακόμα και οι γείτονες δυσκολεύονταν να τον αναγνωρίσουν. Τα χόρτα και η παραμέληση τον είχαν μετατρέψει σε ζούγκλα και μόνο ένα μικρό σημείο καθαριζόταν κάθε χρόνο, για να έχει πρόσβαση αυτός που θα πήγαινε για να αποτίσει φόρο τιμής στους Ήρωες.

Οι εθελοντές τον καθάρισαν και απομάκρυναν τα χόρτα, περιποιήθηκαν τα φυτά, μάζεψαν όλα τα σκουπίδια και πλέον είναι επισκέψιμος. Οι γείτονες ικανοποιημένοι από αυτή την εξέλιξη προσέφεραν χρήματα για την αγορά των υλικών που απαιτούνται για να βαφτούν τα κάγκελα της περίφραξης...
 




Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 17/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...