Ένα νεκρό δελφίνι βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στα βράχια της Πειραϊκής.
Όπως αναφέρει το piraeuspress, σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής το άτυχο θηλαστικό εμφανιζόταν επί σειρά ημερών στη θαλάσσια περιοχή κοντά στη σχολή Ναυτικών Δοκίμων.
Λίγο μετά της 21:00 στο σημείο έφτασε το λιμενικό.
Σημειώνεται πως η κυκλοφορία είχε σχεδόν διακοπεί στην Πειραϊκή αφού δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να δουν το νεκρό δελφίνι.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...