Ο Νίκος Βουρλιώτης και η Όλγα Καρπαθάκη είναι πιο ερωτευμένοι από ποτέ και το δείχνουν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας, το ζευγάρι απολάμβανε τον καφέ του σε γνωστό μαγαζί της Γλυφάδας και ο ένας είχε μάτια μόνο για τον άλλο, αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα.
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!