
Σε έψαξα στου ορίζοντα τα μακρινά
Κι απρόσιτα σημεία...
Στο κόκκινο του ήλιου την ώρα που δύει
Και αργά αργά αιμορραγει...
Τα σύννεφα ικέτεψα μήπως σε κρύβουν
Σε αναζήτησα στης νύχτας την αβάσταχτη σιωπή
Μα δεν σε βρηκα...
Γιατί ήσουν μέσα μου...
Η μελωδία,
Στης ψυχής μου το τραγούδι.
Τό βίντεο που ακολουθεί είναι ενα ποίημα ου το έγραψε η Σπυριδούλα Ζερβούλη
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...