Η απίστευτη ελληνική γραφειοκρατία μπλόκαρε (και) την μεγάλη επένδυση που είχε ξεκινήσει στο Μύτικα, από την οποία ο τόπος έχει μεγάλες προσδοκίες.
Πρόκειται για την ξενοδοχειακή μονάδα του επιχειρηματία Κωνσταντίνου Αυδή, της οποίας η κατασκευή έχει ξεκινήσει, όμως από τον Απρίλιο έχει σταματήσει, μέχρι να εξασφαλιστεί το έγγραφο από το Δασαρχείο, που αφορά το χαρακτηρισμό της επιπλέον έκτασης που απέκτησε ο επιχειρηματίας, ότι δεν είναι δασική. Αυτή η διαδικασία χρειάζεται πάνω από πέντε μήνες για να ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα να σταματήσει μια ολόκληρη επένδυση. Το συγκεκριμένο γεγονός έχει δημιουργήσει αγανάκτηση στον επιχειρηματία, ο οποίος υπολόγιζε ότι η ξενοδοχειακή μονάδα θα λειτουργούσε από το καλοκαίρι του 2015. Τέτοιες γραφειοκρατικές καθυστερήσεις θα πάνε πίσω όλες τις εργασίες και έτσι η επιχείρηση δεν πρόκειται να λειτουργήσει νωρίτερα από το καλοκαίρι του 2016. Απόρροια αυτού είναι η απώλεια εσόδων για τον ίδιο, αλλά και για τις υπόλοιπες μικρές επιχειρήσεις της περιοχής, οι οποίες θα στηριχθούν, κατά ένα μεγάλο ποσοστό, και στους πελάτες του εν λόγω ξενοδοχείου...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!