Γυναίκα έπεσε θύμα βιασμού από δύο άντρες « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Γυναίκα έπεσε θύμα βιασμού από δύο άντρες

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:56 π.μ.  |  Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Θύμα βιασμού έπεσε μια γυναίκα από τη Βουλγαρία στις 4 περίπου τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Κάτω Αχαΐα. Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr η γυναίκα κατήγγειλε στην αστυνομία, ότι δύο άνδρες που προσφέρθηκαν να τη μεταφέρουν με αυτοκίνητο ως το σπίτι της, μετά το τέλος της εργασίας της σε μαγαζί, είχαν τελικά άλλα σχέδια στο νου. Όπως υποστήριξε τη βίασαν μέσα στο όχημα και στη συνέχεια την εγκατέλειψαν.
Η γυναίκα απευθύνθηκε στην αστυνομία και υπέβαλε μήνυση. Ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Κάτω Αχαΐας κατάφεραν να συλλάβουν τον  έναν εκ των δραστών, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες  είναι ρομά και φέρεται να αποδέχτηκε την πράξη του, ενώ ο δεύτερος αναζητείται. Αύριο θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...