Στην σύλληψη δύο ατόμων, που κατηγορούνται για καλλιέργεια φυτών κάνναβης σε χωριό της Ξάνθης, προχώρησαν χθες το πρωί αστυνομικοί του τμήματος ασφάλειας Ξάνθης στο πλαίσιο στοχευμένων αστυνομικών ερευνών για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών.
Αναλυτικότερα, σε έρευνες που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, στα σπίτια των δύο δραστών, ηλικίας 57 και 34 ετών, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
Στο σπίτι του 57χρονου, στην Ξάνθη, τέσσερα φυτά κάνναβης, ύψους από 0,5 έως 0,97 μέτρα.
Στο σπίτι του 34χρονου, σε χωριό της Ξάνθης, επτά φυτά κάνναβης, ύψους από 0,08 έως 1,80 μέτρα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το τμήμα ασφάλειας Ξάνθης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!