Βρήκαν μύγα σε σαλάτα σε γνωστό εστιατόριο του Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Βρήκαν μύγα σε σαλάτα σε γνωστό εστιατόριο του Αγρινίου

Μία ζωντανή μύγα σε σαλάτα βρήκε μία κοπέλα σε γνωστό -και ακριβό- εστιατόριο της περιοχής του Αγρινίου την Κυριακή 27 Ιουλίου 2014.
Όπως καταγγέλει στο agriniovoice.gr η νεαρή, ανακατεύοντας την σαλάτα που παρήγγειλε με την παρέα της, βρήκε μία μύγα η οποία ήταν ζωντανή, αλλά «πνιγμένη» από τα ζουμιά της σαλάτας. Όπως είναι φυσικό η παρέα δεν συνέχισε το φαγητό και αποχώρησε από το εστιατόριο, ενώ όπως λέει η ίδια, «θα προχωρήσει σε καταγγελίες στο Υγειονομικό, για να εξεταστεί το εστιατόριο».

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook