Στη σύλληψη δύο νεαρών για κατοχή και μεταφορά ποσότητας κάνναβηςπροχώρησαν οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης, ύστερα από έλεγχο σε όχημα που διέθετε άδεια ταξί.
Συγκεκριμένα, χθες το απόγευμα διενεργήθηκε έλεγχος σε αυτοκίνητο στην περιοχή της Σταυρούπολης, είχε ως αποτέλεσμα την σύλληψη του 29χρονου ιδιοκτήτη και του 25χρονου φιλικού του προσώπου, για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικής ποσότητας.
Ειδικότερα, σε έρευνα που διενεργήθηκε στο όχημα, το οποίο κατά τη στιγμή του ελέγχου δεν έφερε την πινακίδα (ΤΑΞΙ) και το ταξίμετρο βρισκόταν εκτός λειτουργίας, βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα δέμα κάνναβης, συνολικού βάρους 484 γραμμαρίων και δύο κατσαβίδια, τα οποία κατείχαν από κοινού οι δύο συλληφθέντες.
Το προαναφερόμενο όχημα κατασχέθηκε ως μέσο μεταφοράς των ναρκωτικών ουσιών.
Οι συλληφθέντες, με τη σε βάρος τους σχηματιζόμενη δικογραφία «Περί Εξαρτησιογόνων Ουσιών» και «Περί όπλων», θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.
http://www.voria.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!