Κοπάδι γίδια κάνουν «ηλιοθεραπεία» στη Παραλία (στο δρόμο Μύτικας-Πάλαιρος).ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Κοπάδι γίδια κάνουν «ηλιοθεραπεία» στη Παραλία (στο δρόμο Μύτικας-Πάλαιρος).ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

1 GIDIA TSELIOS 2014 (6)
Στη Ξηρομερίτικη φύση, ανακαλύπτεις ωραίες και εντυπωσιακές μερικές φορές εικόνες. Όπως αυτή, που αντικρίσαμε χθες σε παραλία στο δρόμο Μύτικας-Πάλαιρος.
Τα Γίδια βγήκαν απ’ το μαντρί και … αράξανε στη παραλία δίπλα στο κύμα της Θάλασσας. Και φαίνεται να απολαμβάνουν την ηλιοθεραπεία.
.













http://xiromeronews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook