Στη Ξηρομερίτικη φύση, ανακαλύπτεις ωραίες και εντυπωσιακές μερικές φορές εικόνες. Όπως αυτή, που αντικρίσαμε χθες σε παραλία στο δρόμο Μύτικας-Πάλαιρος.
Τα Γίδια βγήκαν απ’ το μαντρί και … αράξανε στη παραλία δίπλα στο κύμα της Θάλασσας. Και φαίνεται να απολαμβάνουν την ηλιοθεραπεία.
.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...




