Υπογράφεται η σύμβαση για την ανάπλαση κεντρικής οδού Νεοχωρίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Υπογράφεται η σύμβαση για την ανάπλαση κεντρικής οδού Νεοχωρίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:21 π.μ.  |  Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Υπογράφεται η σύμβαση για την ανάπλαση κεντρικής οδού Νεοχωρίου
Η ανάπλαση της κεντρικής οδού του Νεοχωρίου, αποτελεί ένα έργο που θα ανακουφίσει το κέντρο και θα αλλάξει την όψη του, τόσο σε ότι αφορά το αισθητικό κομμάτι, όσο και το κυκλοφοριακό.

Πρόκειται για μια παρέμβαση που περιλαμβάνει το ξήλωμα του ασφαλτοτάπητα και την αντικατάστασή του με κυβόλιθους, αφού πρώτα ο δρόμος ενισχυθεί με τσιμέντο και αντικατασταθούν τυχόν παλιές παροχές και φρεάτια. Τα πεζοδρόμια θα παραμείνουν ως έχουν και ο δρόμος θα αποκτήσει τη μορφή που έχει σήμερα η οδός Ρήγα Φεραίου στην Πάτρα. Η χρηματοδότηση προέρχεται από τη ΣΑΤΑ του 2014 και ο αρχικός προϋπολογισμός ανέρχεται στις 200.000 ευρώ. Μετά τη διαδικασία δημοπράτησης, ο εργολάβος Β. Στράτος έδωσε έκπτωση 53%, που σημαίνει ότι το έργο θα κοστίσει περίπου 90.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα της δημοπράτησης εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή του δήμου και αναμένεται η ανάλογη έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση για να υπογραφεί η σύμβαση, μέσα στην επόμενη εβδομάδα...



Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 03/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...