Στο Α.Τ. Αγρινίου οδηγήθηκαν σήμερα γύρω στις 4:30 το απόγευμα δυο ανήλικοι Ρομά, καθώς επιχείρησαν να αφαιρέσουν χρήματα από ένα σταθμευμένο όχημα στην περιοχή του Αγ. Δημητρίου.Οι δυο ανήλικοι οδηγήθηκαν στο τμήμα όπου συντάχτηκε δικογραφία και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!