Λίγες μέρες πριν, είχε αναφερθεί ότι ο Δήμος Αγρινίου είχε υποχρεωθεί να αναλάβει μέτρα σχετικά με την αντιμετώπιση των αδέσποτων ζώων, καθότι ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σημαντικά.
Κάτι τέτοιο δε φαίνεται να έχει γίνει, καθότι δεκάδες αδέσποτα «αλωνίζουν» ακόμη τους δρόμους της πόλης και αποτελούν κίνδυνο για τους πολίτες και τη δημόσια υγεία, αφού δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει ότι πολλά από τα αδέσποτα αυτά δεν είναι υγιή.
Πιο συγκεκριμένα, πολλά αδέσποτα εντοπίζονται στη Χαρίλαου Τρικούπη, στο ύψος της οδού από την Μακρή μέχρι και την Βαρνακιώτη, όπου εκεί έχει μαζευτεί μια ολόκληρη ομάδα από αυτά τα ζώα τα οποία δρουν κατά ένα περίεργο και «θρασύ», αν μπορούμε να το πούμε έτσι, τρόπο.
Αρχικά, αρκετές φορές εντοπίζονται να περιφέρονται μέσα στη μέση του δρόμου και να αγνοούν ακόμη και τα κορναρίσματα των διερχόμενων οχημάτων! Επίσης, αργά τα βράδια, προκαλούν μεγάλο θόρυβο με τα γαυγίσματά τους χωρίς να δίνουν σημασία στις φωνές των κατοίκων για να σταματήσουν.
Ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς καθότι δεν έχουν στειρωθεί και γεννούν ανεξέλεγκτα!
Πολλοί κάτοικοι φοβούνται να διασχίσουν τους δρόμους της πόλης, ιδιαίτερα κατά τις βραδινές ώρες, καθότι τα συγκεκριμένα ζώα δεν είναι ήρεμα.
Κατά καιρούς ο δήμος είχε λάβει κονδύλια για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, για τη προστασία και τη μεταφορά αυτών των ζώων, καθώς και για τον εμβολιασμό τους. Τίποτα από αυτά δεν έχει πραγματοποιηθεί, κατά πως φαίνεται… Κρίνεται όμως επιτακτικό να υπάρξει λύση για μια τέτοια κατάσταση.
Γιώργος Καπέλης
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...