Βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμα του « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμα του

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:05 π.μ.  |  Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Η έντονη δυσοσμία οδήγησε τους γείτονες να καλέσουν την Πυροσβεστική.
Νεκρός βρέθηκε στο διαμέρισμα του στην Καλαμάτα ένας άνδρας. Οι κάτοικοι της οδού Βαλαωρίτη ενημέρωσαν την πυροσβεστική ότι υπήρχε έντονη δυσοσμία σε διαμέρισμα της περιοχής.

Στο σημείο έσπευσε όχημα της πυροσβεστικής αλλά και αστυνομικοί, με τη βοήθεια κλειδαρά μπήκαν οι αστυνομικοί στο διαμέρισμα όπου αντίκρισαν το πτώμα ενός άνδρα.

Έρευνες για την αιτία θανάτου διενεργεί η ασφάλεια Καλαμάτας.

Πηγή: tharrosnews.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...