Θραύση έχει κάνει το πρώτο μαγιό που έβαλε στην παραλία η Κατερίνα Καινούργιου!

Ναι, για
εκείνο το ροζ με τις μαύρες λεπτομέρειες λέμε!

Ε, το είδε και η
Ζέτα Θεοδωροπούλου -γνωστή ως κουνελομάνα-
και είπε να το… αντιγράψει!
Πως θα πήγαινε στην παραλία; Με μαγιό ό,τι και ό,τι;
Προκειμένου να το δείξει μάλιστα φρόντισε να μην περάσει απαρατήρητη!
Μέχρι... και selfie πάνω στην ξαπλώστρα με...duckface έβγλαλε το κορίτσι!
Ηρέμησε κουκλίτσα μου! Σε είδανε! Φτάνει!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook