Σημαντική είναι η ενίσχυση για το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου, όπου παρουσιάστηκαν σήμερα το πρωί οι 8 πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί και εντός των ημερών θα προστεθεί στη δύναμη και ένας ακόμη.
Χρειάστηκε, βέβαια, να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος απ’ την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας μέχρι να ενσωματωθούν στη νέα τους υπηρεσία, όπου και πάλι υπάρχουν ασάφειες ως προς τα ακριβή καθήκοντα που θα αναλάβουν, αφού δεν έχουν ακόμη εκδοθεί οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, στο Α.Τ. Αγρινίου έχει ήδη γίνει ο σχετικός σχεδιασμός, ώστε οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί να ενσωματωθούν και μαζί με συναδέλφους τους πλέον της ΕΛ.ΑΣ. να ξεκινήσουν περιπολίες για τον έλεγχο και την πρόληψη διαφόρων αδικημάτων.
Οι ανάγκες, άλλωστε, σε ανθρώπινο δυναμικό είναι μεγάλες και δεν περισσεύει χρόνος…
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...