Στο …σπίτι του προσωρινά με το 75% του μισθού του για το «φακελάκι» « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Στο …σπίτι του προσωρινά με το 75% του μισθού του για το «φακελάκι»

Φακελάκι

Σε αυτοδίκαιη αργία έθεσε ο υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης τον διευθυντή της Α΄ καρδιοχειρουργικής κλινικής του «Ευαγγελισμού».

Ο γιατρός δεν μπορεί πλέον να επιστρέψει στα καθήκοντά του στο νοσοκομείο, όμως μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση θα λαμβάνει το 75% του μισθού του.

Έως την Τετάρτη θα βρεθεί ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας, όπου οι πιθανές ποινές που μπορεί να του υποβληθούν είναι, της επίπληξης, της στέρησης μισθού για 10 μήνες καθώς και της στέρησης εξέλιξης για τον επόμενο για τα επόμενα 2 χρόνια. 

Εάν το Πειθαρχικό Συμβούλιο κρίνει ότι πρέπει να του ασκηθεί μια πιο βαριά ποινή, τότε θα παραπεμφθεί στο Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο του υπουργείου Υγείας, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπος με το αίτημα της απόλυσης.

Αρθρογράφος: Χριστίνα Αλεξίου
trikalanews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook