Μητέρα 5 παιδιών πήρε χάπια για να αυτοκτονήσει « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Μητέρα 5 παιδιών πήρε χάπια για να αυτοκτονήσει

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:30 π.μ.  |  Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Πάτρα: Μητέρα 5 παιδιών πήρε χάπια για να αυτοκτονήσει
Στην εντατική του Νοσοκομείου του Ρίου νοσηλεύεται αυτή την ώρα μια μητέρα 5 παιδιών από την Πάτρα η οποία, σύμφωνα με τις πρώτες δημοσιογραφικές πληροφορίες, το απόγευμα της Παρασκευής πήρε χάπια για να αυτοκτονήσει.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι γυναίκα αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα που την οδήγησαν σε απόγνωση. Την 35χρονη βρήκε στο σπίτι της στα Ζαρουχλέικα, ο πρώην άντρας της.

Μέχρι πριν από λίγο πάντως για το περιστατικό δεν είχε ενημερωθεί η τοπική Αστυνομία.

dete.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...