59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του

Ορεστιάδα: 59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 59χρονος από τη Στέρνα του δήμου Ορεστιάδας.
Σύμφωνα με το thrakinea.gr, o 59χρονος πριν από δύο μέρες (20-7-2014), έδεσε τη ζώνη του σε ένα δέντρο του νεκροταφείου κι άφησε την τελευταία του πνοή.
Ο αυτόχειρας, είχε χάσει την κόρη του πριν χρόνια και αυτοκτόνησε κοντά στο μνήμα της.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook