59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:50 π.μ.  |  Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Ορεστιάδα: 59χρονος αυτοκτόνησε στο νεκροταφείο του χωριού του
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 59χρονος από τη Στέρνα του δήμου Ορεστιάδας.
Σύμφωνα με το thrakinea.gr, o 59χρονος πριν από δύο μέρες (20-7-2014), έδεσε τη ζώνη του σε ένα δέντρο του νεκροταφείου κι άφησε την τελευταία του πνοή.
Ο αυτόχειρας, είχε χάσει την κόρη του πριν χρόνια και αυτοκτόνησε κοντά στο μνήμα της.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...