Ο ΟΤΕ βγαίνει και πάλι στις αγορές για να δανειστεί 500 εκατ. ευρώ - Μεταξύ 3,5 - 3,7% το επιτόκιο Πηγή:www.reporter.gr « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Ο ΟΤΕ βγαίνει και πάλι στις αγορές για να δανειστεί 500 εκατ. ευρώ - Μεταξύ 3,5 - 3,7% το επιτόκιο Πηγή:www.reporter.gr

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ στις   8:55 μ.μ.  |  Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Ο ΟΤΕ βγαίνει και πάλι στις αγορές για να δανειστεί 500 εκατ. ευρώ - Μεταξύ 3,5 - 3,7% το επιτόκιο


Νέα έκδοση εταιρικού ομολόγου, εξαετούς διάρκειας, επιχειρεί σήμερα ο ΟΤΕ, λίγες μέρες πριν από την αναμενόμενη νέα έξοδο του Ελληνικού Δημοσίου στις αγορές. Ο δανεισμός του ΟΤΕ, σε συνδυασμό με την αυριανή έκδοση εντόκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου, είναι οι "λαγοί" για την έξοδο της χώρας στις αγορές το αμέσως επόμενο προσεχές διάστημα, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς.
Σύμφωνα με την αγορά, τα επιτόκια δανεισμού για ελληνικούς τίτλους αναμένεται να υποχωρήσουν εκ νέου στην εξαετή έκδοση ύψους 500 εκατ. ευρώ που ξεκινά σήμερα ο ΟΤΕ και εκτιμάται ότι θα κινηθούν μεταξύ 3,5 και 3,75%.
Βασικοί ανάδοχοι της έκδοσης είναι οι Morgan Stanley και Deutsche Bank.
Τα ομόλογα θα είναι λήξης 9ης Ιουλίου 2020 και έκδοσης 10ης Ιουλίου 2014. Ο τύπος της έκδοσης είναι ομόλογο senior/unsecured.
Σύμφωνα κύκλους της αγοράς, ενδέχεται η έκδοση αυτή να σχετίζεται και με τη δημόσια πρόταση για τη Forthnet.


Πηγή:www.reporter.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...