Δεν τα κατάφερε ο 47χρονος εργάτης « aitoloakarnanianet

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Δεν τα κατάφερε ο 47χρονος εργάτης

Δεν τα κατάφερε ο 47χρονος εργάτης
Κατέληξε τα ξημερώματα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, όπου νοσηλευόταν, 47χρονος τεχνίτης Χ.Τ., που τραυματίστηκε στις 21 Ιουλίου σε εργατικό ατύχημα στο μηχανουργείο του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Λόγω του σοβαρού τραυματισμού είχε γίνει αφαίρεση σπλήνας στον 47χρονο. Τώρα αναμένεται να ολοκληρωθεί ιατροδικαστική εξέταση για τα ακριβή αίτια του θανάτου του.

Σε ανακοίνωσή της η παράταξη της ΔΑΣ (ΚΚΕ) εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης επιρρίπτει ευθύνες στη διοίκηση για ελλειπή μέτρα σε ό,τι αφορά στους κανόνες υγιεινής και ασφαλείας των εργαζομένων.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook