Συνελήφθη σήμερα το μεσημέρι στο Αγρίνιο ένας 33χρονος, για μη καταβολή οφειλών προς το δημόσιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιχείρηση της οποίας εμφανίζεται ως υπεύθυνος οφείλει 102.000 ευρώ στο δημόσιο, ενώ η σύλληψη έγινε από άντρες της Ασφάλειας Αγρινίου.
Ο 33χρονος αναμένεται να οδηγηθεί αύριο στον αρμόδιο εισαγγελέα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!