Συνελήφθη 32χρονος που έκλεψε κινητό από σταθμευμένο Ι.Χ. στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Συνελήφθη 32χρονος που έκλεψε κινητό από σταθμευμένο Ι.Χ. στο Αγρίνιο

kleftis kinito
Από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. συνελήφθη σήμερα στις 10:30 το πρωί ένας 32χρονος στο Αγρίνιο, αφού νωρίτερα είχε κλέψει ένα κινητό τηλέφωνο από σταθμευμένο Ι.Χ.

Ο 32χρονος εισήλθε στο όχημα στην οδό Τσικνιά από ανασφάλιστη πόρτα του αυτοκινήτου και άρπαξε το κινητό τηλέφωνο, όμως στο σημείο έφτασαν άμεσα οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που έπειτα από έρευνα τον συνέλαβαν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook