Από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. συνελήφθη σήμερα στις 10:30 το πρωί ένας 32χρονος στο Αγρίνιο, αφού νωρίτερα είχε κλέψει ένα κινητό τηλέφωνο από σταθμευμένο Ι.Χ.
Ο 32χρονος εισήλθε στο όχημα στην οδό Τσικνιά από ανασφάλιστη πόρτα του αυτοκινήτου και άρπαξε το κινητό τηλέφωνο, όμως στο σημείο έφτασαν άμεσα οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που έπειτα από έρευνα τον συνέλαβαν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...