Τακτική επιχορήγηση συνολικού ύψους 308.910 ευρώ πήραν οι Δήμοι της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, μετά από σχετική απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών στις 11 Ιουλίου 2014 για την κατανομή πιστώσεων, από τουςΚεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους έτους 2014, για κάλυψη έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων των Δήμων.
Τα λεφτά κατανεμήθηκαν από το λογαριασμό του Υπουργείου που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, ενώ συνολικά στους Δήμους της χώρας αποδόθηκα το ποσό των 11.728.333,00 ευρώ.
Η τακτική αυτή επιχορήγηση δόθηκε σε όλους τους Δήμους για υλοποίηση έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων, ενώ η κατανομή έγινε με κριτήριο όσον αφορά τον πληθυσμό την απογραφή του έτους 2001.
Συνολικά στην Αιτωλοακαρνανία κατανεμήθηκε το ποσό των 308.910 ευρώ.Αναλυτικά ανά Δήμο:
- Δήμος Αγρινίου: 112.940 ευρώ
- Δήμος Ακτίου – Βόνιτσας: 26.410 ευρώ
- Δήμος Αμφιλοχίας: 35.370 ευρώ
- Δήμος Θέρμου: 17.460 ευρώ
- Δήμος Μεσολογγίου: 40.330 ευρώ
- Δήμος Ναυπακτίας: 54.670 ευρώ
- Δήμος Ξηρομέρου: 21.730 ευρώ
Δείτε την σχετική απόφαση ΕΔΩ, για να δείτε πόσα λεφτά αποδόθηκαν σε άλλους Δήμους της χώρας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!