Έπεσε και έσπασε το πόδι του - Περιπέτεια για 15χρονο ορειβάτη! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Έπεσε και έσπασε το πόδι του - Περιπέτεια για 15χρονο ορειβάτη!

Όλυμπος: Έπεσε και έσπασε το πόδι του - Περιπέτεια για 15χρονο ορειβάτη!
Το ορειβατικό ατύχημα με ένα 15χρονο αγόρι σοβαρά τραυματισμένο...
σημειώθηκε λίγο μετά τις 10.00 το πρωί στον 'Όλυμπο και συγκεκριμένα κοντά στη θέση “τριεθνές” σε υψόμετρο περίπου 2.300 μέτρων.

Διασώστες της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης και ο διαχειριστής του καταφυγίου "Σπήλιος Αγαπητός" έσπευσαν άμεσα στο σημείο του ατυχήματος. Ο 15χρονος υπέστη κάταγμα στο πόδι, ενώ έχει και άλλα ελαφρότερα τραύματα από την πτώση που προηγήθηκε.

Το άτυχο παιδί μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια επέστρεψε στο σπίτι του.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook