Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίτερα μπροστά από τον υπεραστικό σταθμό των λεωφορείων του ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο με πορεία προς το Μεσολόγγι συγκρούστηκε με άλλο ΙΧ αυτοκίνητο ο οδηγός του οποίου, παράνομα, εξήλθε από τη μπροστινή πλευρά του σταθμού στην Εθνική Οδό. Αποτέλεσμα ήταν να συγκρουστούν τα δύο οχήματα, με το όχημα που κινούταν επί της Εθνική Οδού να καταλήγει στις μπάρες και να ακινητοποιείται στο κέντρο του δρόμου. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ο οδηγός του οχήματος, ευτυχώς ελαφρά.
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της τροχαίας ενώ η κυκλοφορία διακόπηκε για λίγο.
aerasnews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...